Stacie Orrico - Stuck

I can't get out of bed today
Or get you off my mind
I just can't seem to find a way
To leave the love behind

I ain't trippin
I'm just missing
You know what I'm saying
You know what I mean

You kept me hanging on a string while you made me cry
I tried to give you everything
But you just gave me lies

I ain't trippin
I'm just missing
You know what I'm saying
You know what I mean

Every now and then
When I'm all alone
I be wishing you will call me on the telephone
Say you want me back
But you never do
I feel like such a fool
There's nothing I can do
I'm such a fool for you

I can't take it
What am i waiting for
My hearts still breaking
I miss you even more
And I can't fake it
The way I could before
I hate you but I love you
I can't stop thinking of you
It's true
I'm stuck on you

Now love's a broken record that's been skipping in my head
I keep singing yesterday
Why we got to play these games we play

I ain't trippin
I'm just missing
You know what I'm saying
You know what I mean

Every now and then
When I'm all alone
I be wishing you would call me on the telephone
Say you want me back
But you never do
I feel like such a fool

I can't take it
What am i waiting for
My hearts still breaking
I miss you even more
And I can't fake it
The way I could before
I hate you but I love you
I can't stop thinking of you!
It's true
I'm stuck on you

Every now and then
When I'm all alone
I be wishing you would call me on the telephone
Say you want me back
But you never do
I feel like such a fool
There's nothing I can do
I'm such a fool for you

I can't take it
What am i waiting for
My hearts still breaking
I miss you even more
And I can't fake it
The way I could before
I hate you but I love you
I can't stop thinking of you
I hate you but I love you
I can't stop thinking of you
I'm stuck on you

史黛西 - 愛上痞子男

今天我沒辦法起床
也許是因為我忘不掉你
我只是沒辦法找到一條新的方法
一條可以把愛遠遠拋在後面的方法

我不是自討苦吃
我只是太想你
你知道我在說什麼
你知道我的意思

當你讓我哭泣時 我們的關係就靠一條岌岌可危的線聯繫著
我把我的一切都給你
而你卻只是給我一大堆謊言

我不是自討苦吃
我只是太想你
你知道我在說什麼
你知道我的意思

即使現在
我一個人很孤單
我還是希望你打我的電話
說你希望我回到你身邊
可是你從來沒撥過電話給我
我覺得我跟一個大白痴一樣
我什麼也沒辦法做
對你而言 我只是個大白痴吧

我無法忍受了
我到底在等待什麼奇蹟
我的心依舊很疼
我越來越想你
但是我已經沒辦法
像以前一樣忍受你一堆謊言
我恨你 可是又忍不住愛上你
我不停地在想念你
這是真的
我被你電得暈頭轉向

現在愛就像一個壞掉的收音機 一直卡帶
而我一直唱著我愛你的那個昨天
為什麼我們必須要玩這些無聊的愛情遊戲

我不是自討苦吃
我只是太想你
你知道我在說什麼
你知道我的意思

即使現在
我一個人很孤單
我還是希望你打我的電話
說你希望我回到你身邊
可是你從來沒撥過電話給我
我覺得我跟一個大白痴一樣
我什麼也沒辦法做
對你而言 我只是個大白痴吧

我無法忍受了
我到底在等待什麼奇蹟
我的心依舊很疼
我越來越想你
但是我已經沒辦法
像以前一樣忍受你一堆謊言
我恨你 可是又忍不住愛上你
我不停地在想念你
這是真的
我被你電得暈頭轉向

即使現在
我一個人很孤單
我還是希望你打我的電話
說你希望我回到你身邊
可是你從來沒撥過電話給我
我覺得我跟一個大白痴一樣
我什麼也沒辦法做
對你而言 我只是個大白痴吧

我無法忍受了
我到底在等待什麼奇蹟
我的心依舊很疼
我越來越想你
但是我已經沒辦法
像以前一樣忍受你一堆謊言
我恨你 可是又忍不住愛上你
我不停地在想念你
我恨你 可是又忍不住愛上你
我不停地在想念你
我被你電得暈頭轉向

==================================

主唱是我喜歡的型
大眼睛有個性
雖然沒有豔麗的外表
但是卻散發出出個人特色

這首歌已經發行一段時間了ㄅ
簡單的旋律簡單的歌詞
很美國校園風

最喜歡
Every now and then
When I'm all alone
I be wishing you would call me on the telephone
Say you want me back
But you never do
I feel like such a fool
這一段的音樂
應該是很多失戀人的心聲ㄅ^^

有時嘶吼出心裡的難過
會有一種令人興奮不已的快感

女生有時候生氣起來
是很美的.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    mikis1107 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()